~:::Geram btol la:::~

Dah almost 2 years aku keje..tp last week aku baru nak tempah wat name card..coz this week(semlm) ade appointment yg penting sgt2..tp bile je dpt kad tu..boleh plak salah eja..rase cam nak sumpah je org yg buat kad ni jadik lipan ke cipan ke..die salah eja 'Asistant'..dak skolah rendah pon tau cane nk spell it right..Pastu swuh die wat baru..janji nak courier kad tu semlm coz appointmentnye petang semlm..tp tadi baru sampai kadnye..mengong btol..x pasal2 kene bagi client aku kad yg salah eja tuh..dah la client aku tu bkn org sebarangan..memalukan btol daa..emm x pe laa mende nak jadik nk wat cane..




ni yg baru dpt..


Utk makluman korg..skang post aku assistant engineer..sblom ni admin/technical assistant..tp x tau la gaji berubah ke x..bos ckp nak naikkan tp x tau lah cane nnt..keje aku skang kene byk jumpe org..bos swuh aku cover projek2 kat Fak. Kejuruteraan Kimia, Uitm..mampu ke aku ni.. x pe lah..sementare aku lom abes degree ni..aku try je la keje ni..nnt dah abes blaja bley aku cari keje yg berkaitan ngan degree aku..

k lah ni je coretan kali ni..byee~

No comments: