~:::wohoho mari bercukur:::~

8/11/09 - 7.19am

awal gile aku bgn pg ni..seblom pkl 6 dh bgn..x leh tido punye psl..
ptg semlm p tgk cite Pisau Cukur..wah best gak cite die.. aku saran kt korg p la tgk cite ni.. very the very thumbs up! hehehe





Sinopsis

Apa yang akan terjadi bila mangsa dan pemburu sama-sama terperangkap di atas kapal percutian mewah? Dua orang gadis pisau cukur, Bella dan Intan, bertembung dengan tiga orang Datuk, tiga orang isteri Datuk, dua orang anak Datuk, seorang detektif dan seorang peminat setia Bella. Siapakah yang memburu dan siapa pula diburu? Dalam pelayaran yang penuh kejutan dan kelucuan, apa pun boleh terjadi! Temui "PISAU CUKUR" di pawagam 2009.

aku tgk cite ni kt jusco bkt raje je..sbb nik msk keje pkl 10 mlm.. tkt x sempat.. rupe2nye dh byk perubahan kat jusco bkt raje.. nmpk sgt dh lame x pegi..teringat zmn diploma dlu..mmg hantu bkt raje btol.. kalo boleh hari2 pegi.. habes klas je pegi.. lg pon mmg kene lalu dpn bkt raje tu kalo nk blk umah..hehe.. ok lah nt smbg cite g.. ngantuk plak.. nk tdo jap.. maybe ari ni nk jln2 ngan anak buah kot..g pyramid <--- kalo jadik la..

-------------------------------------------------------------

3 comments:

Nisha Rachmad said...

Sy dh tgk cite ni..best la jugak..hee lawak..

uja said...

@nisha: dah tgk ek.. kire ok la kan.. tgk ngan najib eh.. hehe

Nisha Rachmad said...

Hehe yup..unexpected date last sunday.ttibe die ajak kuar.lpak kejap je.ape lg,amik peluang r tgk wayg.nk tggu pakcik tu,cite papadom pn sy missed..geram je..hee