Sy ke yg sial?

03 August 2011

hari ni banyak btol perkataan 'Sial' kat henpon..
aduhai..dugaan di bulan puasa..
dah lah mr P baru je dtg..saket btol tak tertanggung..
emosi bertambah tak stabil hari ni..

6 comments:

Ezy Chiaki said...

dugaan di bulan pose..
sabo..
=)

Anonymous said...

Wahai Nabi, suruhlah isteri-isterimu, anak-anak perempuanmu, dan perempuan-perempuan yang beriman, supaya melabuhkan pakaiannya bagi menutup seluruh tubuhnya (semasa mereka keluar); cara yang demikian lebih sesuai untuk mereka dikenal (sebagai perempuan yang baik-baik) maka dengan itu mereka tidak diganggu. Dan (ingatlah) Allah adalah Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani."

Hanny Esandra said...

ni sape plak yg menyial2kan ko ni.. adehhhh..

Mahfuzah said...

ezy: sabor je la kan..huhu

hanny: hehe..xde ape lah.. ;)

Mahfuzah said...
This comment has been removed by the author.
Heidi Shafiq said...

rilex.. :)